POD-IT “Kis programozók” TÁBOR 2019 – A játék készítés alapjai
Napközis tábor 7-12 éves gyermekek számára a POD-IT Gyermek Akadémián.
- Egész napos kreatív szellemi és mozgásos feladatok
- Napi négyszeri étkezés (gyümölcs és zöldség is)
- Egyedi, inspiratív környezet
- Önbizalom növelő trófea minden résztvevő gyermek számára
Kinek ajánljuk?
A POD-IT Gyermek Akadémia kedvcsináló programozó tábora a legjátékosabb formában ismerteti meg a gyermekeket a programozás alapjaival. A táborban a ma már nélkülözhetetlen digitális írástudás, a kreativitás, és a vizuális gondolkodás fejlesztését helyezzük előtérbe. A digitális kor ingereihez szokott gyermekek számára kínálunk olyan egész napos szellemi és fizikai elfoglaltságot, amelyben végig örömüket lelik. A táborban való részvételhez nem szükséges előzetes számítógépes ismeret, a differenciált foglalkozásokon a kezdőkkel külön foglalkoznak szakembereink, a programozással korábban is foglalkozó gyerekeknek pedig a tudásuk fejlesztésének megfelelő foglalkozásokat tartunk.
Helyszín: A foglalkozások a Pod-IT Gyermek Akadémia teljesen egyedileg felépített, inspiráló oktatási környezetben zajlanak, hatalmas termekben, foglalkozások között a mozgásigény kielégítéséhez kialakított udvarral. Az Aréna Pláza és az Új Puskás Ferenc Stadion tőszomszédságában található épület autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető.
Cím: POD-IT Innovatív Gyermek Akadémia (1087, Százados út 8-10)
A hétfőtől péntekig tartó tábor díja: 32.800 Ft
Beiratkozás a szabad férőhelyek függvényében! A beiratkozáshoz legkésőbb június 20-ig 10.000 Ft előleget kell befizetni! A fennmaradó összeget a kezdés előtti hét péntekéig átutalással, vagy a turnus kezdésének reggeléig személyesen lehet rendezni.
Turnusok:
- június 24-28.
- július 1-5. MEGTELT!
- július 15-19. MEGTELT!
- július 22-26.
Játékos programozói foglalkozások
1. nap – Az első napon megismerkedünk a fejlesztőkörnyezettel, és a grafikai eszközökkel. Ezek után a gyerekeket kreativitásra ösztönözzük, és megalkotunk egy általuk választott színteret, és az ehhez tartozó szereplőt.
2. nap – A második napon megtanulják a készített szereplővel való mozgást, és a nap végére mindenki egy egyedi animációt készít.
3. nap – A harmadik nap beleássuk magunkat a parancsok kiadásába, így a szereplőinket nekünk tetszően fogjuk tudni mozgatni és változtatni.
4. nap – A negyedik nap célja az ismétlések elsajátítása, amik segítségével a gyerekek logikáját fejlesztjük.
5. nap – Az ötödik napon folytatjuk a gyerekek logikájának fejlesztését, és az eddig készített játékunkat befejezzük.